tommy1983 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Har en 85 modell 90 2.2e. det klakker foran i fostilling når jeg gir gass og slipper opp gassen. er det drivaksler deter slark i da? Må man bytte hele drivakslen? Hva må man regne med i pris for to nye? problem nr 2. Fultlys virker ikke. når jeg setter de på så bare blinker det. akkurat som et lyshorn. skulle hatt fultlys som virker og justert de. er det stor eller vansklig å justere hovedlampene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1983 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hva er det vanligste at det blir slark i? Ringte å hørte på pris nå og drivaksel komplett h.s. koster 5000 og komplett v.s. koster 3700. Så er vel billigere å finne ut om det er slark i indre eller ytre drivledd å bytte bare det. Regner med at det er noe der feilen ligger. for når jeg f.eks kjører over fartsdumper så slipper jeg gasse før, og da får jeg et klakk og når jeg skal gi gass igjen så kommer et nytt klakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg