Jon Arne Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Har letet en del,men finner ikke noe. Håper noen kan finne noe ala disse lyktene. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 inpro.de kanskje? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Mulig,men når jeg gikk innpå den adressa der så kom det opp en helt annen side. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ser ut som den satsen som ble brukt på blant annet Mazda B-serie, gamle Hiacer, Mitsubishi L200 og Golf Mk2 'Westmoreland'. Spør på Vortex etter 'crystal clear westmoreland (evt. square) headlights' og hvor du får tak i det er det sikkert noen som kan hjelpe. Vet de ble produsert, men finner ingen side som tilbyr dem. Hadde en bokmerka, men den er nedlagt. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 in-pro.de Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Takk for hjelpen.. Men etter MASSE søking osv så fant jeg disse lyktene på PartsTrain.com Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Takk for hjelpen..Men etter MASSE søking osv så fant jeg disse lyktene på PartsTrain.com Finner dem her også: http://www.sporttruckdirect.com/Headlight_Conversion_Kits.html Har sendt dem mail for å høre om dem sender til Norge, men ikke fått noe svar:| Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 PT sendte kun i US..F**N! Men finnes det ikke sånn firma som men kan kjøpe og sende til,så sender de? Skulle hatt disse litt fort. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Til hvilken bil? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Subaru Justy 85mod. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 http://stores.ebay.com/Autopal-Lights_W0QQssPageNameZstrkQ3amefsQ3amesstQQtZkm Ser vel riktig ut :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Takk for hjelpen.. Ja,ser rett ut det Eirik. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg