Gå til innhold

Anbefalinger av verksted til service i VA?

Ranger emnet

OceanCarl

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som kan anbefale noen verksteder som ikke koster skjorta når det gjelder storservice av en A4 1,8t 2002MY i Vest Agder?

Har fått inn pris av ett merkeverksted, 14.900,-!!

Åsså fikk jeg pris av ett "ikke merkeverksted", 8.500,-..

Problemet er bare at jeg har hørt at det sistnevnte verkstedet gjør mye slurv.. -Og det vil vi jo ikke ha noe av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør litt rundt hos forskjellige verksteder om priser..

Service hos merkeverksted er bare tull. De gjør samme jobben, til den dobble prisen.

Ved et raskt søk på gulesider finner du verksteder i ditt nærområde :) Som sagt, forhør deg om priser og tidsrammer, så finner du nok et verksted du blir fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At prisene varierer... -Det vet jeg

At det er noe som heter gule sider... -Det vet jeg også ;)

Men det jeg ikke vet er om et verksted i Vest Agder fylke som IKKE nødvendigvis er merkeverksted og som folk har god erfaring med.. Derfor dette innlegget..

Gidder ikke betale 10lapper på en jobb jeg kunne gjort bedre selv (hadde jeg bare hatt tid), derfor ønsker jeg et verksted som garantert gir god kvalitet. Har hørt altfor mange historier om folk som får bilene sine tilbake fra verksted med flere feil og mangler enn den hadde før den kom dit. For ikke å snakke om allt det ekstra enkelte verksted finner "som bare måtte skiftes"..

Så; selv har jeg hørt om et ikke merkeverksted som er flinke på Audi og rimelig rimelige (!) i Kristiansand. MEN; jeg husker ikke hva de het.. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider