Joakim Andre Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Mange anbefaler meg å kjøpe forsterket forstilling på audien min, da jeg har satt på senkesett! Er det noen andre som har gjort det? Hvor kan man kjøpe det, og er det dyrt?:O Siter 98 Audi A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Forsterket forstilling pga at du har satt på senkesett? Nei kjør i vei. Det er ingen fare. Regner med du ikke senker den så lav at den skurer i filler hele forstillinga di. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 forstillingen ryker jo fortere ved stiv bil da(a) og hjulager. Oppgraderte til det sterkere multilink settet jeg. Har ikke noe lyder enda etter noen mndr. Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Andre Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Okey, da er det bare en bedrift som ønsker å tjene mest muli penger:P Jeg skal bare bytte den ene bærebrua, har ellers ingenting å si på forstillingen, da jeg har kjørt me senkett bil, siden mai;) Siter 98 Audi A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg