Næssen Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Volvoforumet arrangerer volvotreff på Cc i drammen, 19 oktober. Fra klokka 15.00 og utover dagen. Mer informasjon ligger på volvoforumet, på treff delen. Håper på å se litt folk:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Volvoforumet arrangerer volvotreff på Cc i drammen, 19 oktober. Fra klokka 15.00 og utover dagen.Mer informasjon ligger på volvoforumet, på treff delen. Håper på å se litt folk:) kommer...:spin Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 :) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 uff detta rekker jeg ikke :( skal jo på autoslalom denne dagen .. det var no dritt... Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Kjører du volvo, eller var det der, bare en spøk for å kødde med oss som kjører bil? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 uff detta rekker jeg ikke :( skal jo på autoslalom denne dagen .. det var no dritt... du skal vel kjøre du? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Kjører du volvo, eller var det der, bare en spøk for å kødde med oss som kjører bil? onesome kjører ikke volvo, men har veldig lyst på en 240/740... må man kjøre volvo for og være med på treffet? holder det ikke med å være genuint intrisert i ett merke? Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 kommer:) håper det kommer folk da Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Selvfølgelig er alle velkommen, men har opplevd så mange som kjører japsebiler osv, at dem hater volvo osv:P Sorry min feil. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Håper det kommer litt folk ja:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Selvfølgelig er alle velkommen, men har opplevd så mange som kjører japsebiler osv, at dem hater volvo osv:PSorry min feil. er jo du som gir inntrykk for at man bare kan like ett merke da: "Kjører du volvo, eller var det der, bare en spøk for å kødde med oss som kjører bil?" så du mener nissan ikke er bil da? hehe Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 hehe jo nissan er bil.men ikke rigtig bil hehe Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Nissan er bil, har alltid likt nissan, Skal ha nissan en gang i tiden. Drit i det jeg sa, er bare 16år:P Så Fikk utalt meg litt feil:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 nei jeg skulle faktisk ønske jeg kunne kommet en tur og tatt en titt.. seriøst.. Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 nei jeg skulle faktisk ønske jeg kunne kommet en tur og tatt en titt.. seriøst.. Hehe... Tror du spøker jeg Onsesome ;) Få ha ett fint treff. Jeg kommer ikke... Sorry. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg