asona_er_best Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 joa det holdt til bilcrossbruk men det var jo ikke som folk prata da. de blei ei høne av alle de fjæra. Sant det rune, 240 er litt grøvere en ascona, har forresten kjørt på samma oppskrift når det gjelder stab.stag jeg har aldri kjørt uten stab bak men forran har jeg kjørt uten et par ganger pga jeg ikke har giddi å skrudd det på hvis ei bru har gått. Godt å høre silverstone funker, har hatt 2 stk uten å tørre å bruke den for dem virka så harde.. får prøve på klubbløp der er det ikke så nøye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 b23 med 2dobble 48 531 topp høvlet og portet lettede stempler, lettete svinghjul og grenrør Hvor mye har den verdt hvis den er i bra stand ?? 531 topp har jeg hørt folk gi 3500-4000kr for hvis den er urørt. planing er det jo enkelte som tar på seg for 700kr, porting vet jeg ikke. lettet koster vel ikke stort mer enn 500-700kr. koster vel 700 for skjellet svinghjul(SOM FORRESSTEN IKKE ER Å ANNBEFALE). så det vil vel komme i nærheten av +-6500 en plass. Egentlig like så greit å bruke en 530 topp. kan ikke ha så forbanna mye å si og jeg har sett flere rcn biler med 530 også Hvard: skal du bygge no sånt el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Veit ikke får se.. :) 2 ny dobble 48 koster jo rundt 8-10 med insug gjør det ikke ?? Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Han kikker på volvoen som byttingsmyr skal selge tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Jeg bare ser jeg.. Mye fint i sverige billigere også:) Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 litt drøy den byttingsmyr bil.. eller prisen hvertfall. 2 nye 48mm dellorto koster nok bortimot 10høvdinger ja, men får jo altids kjøpt sånt no brukt.. http://www.Rally.no der selges det mye bra deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Blir nokk en del biler tilsalgs etter klubbløpene mange som har det den 25 Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hva er egentlig forskjellen mellom en 530 og en 531-topp da? Er det bare att 531 har større kanaler, eller er det noe annet vesentlig? Ser att Bilcross-shop tar 530-topper som innbytte-topper når de selger trimtoppene sine. Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hva er egentlig forskjellen mellom en 530 og en 531-topp da? Er det bare att 531 har større kanaler' date=' eller er det noe annet vesentlig? Ser att Bilcross-shop tar 530-topper som innbytte-topper når de selger trimtoppene sine.[/quote'] på 531 toppen er ikkje innsugen rund den er mye breire inn mot ventilen heller hva ein 530 er. så er det like eksos kanaler på døm men det er litt forskjelig vinkel på plugenepå 531 i forhold tel 530. det har kommet 2 typer 531 den enne type har lik plugg vinkel som 530. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg