Gå til innhold

Selges: Bmw e30 323i

Ranger emnet

sprocket

Anbefalte innlegg

Jeg selger min 323i 84mod. nye 16" TSW-felger med 215/40-16 Good Year F1 GSD-3.

Ok annlegg med infinity 6x9, Pioneer CD-spiller mosfet 50W, Harman Kardon forsterker og spesiell sub.

Tøff og sprek bil. motormessig god stand. ingen tikking/kakling.

Noen mangler

17prutbare tusen

Befinner seg på steinkjer.

AutoDB

tsw1.jpg

SOLGT

syklende :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Hva mener du med, må være bedre stand enn min? er bilen din sliten? Mye å skru på osv?

noen mangler er mitt synonym med litt sliten, ja..

den har vært på EU-godkj. nå, og jeg kan ikke mekke stort selv. jeg har ikke råa, evt ikke lyst å koste på den verksted for å få den ok. litt rust, og noe mekk. to steder rust må sveises for å få eu ok..

-Kjetil

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

KAn du ramse opp hvilke feil/mangler hvor det er rust osv

rust: oferflate/kosmetisk på noen hjulbuer og litt på kanaler og bakplate.

-høyre dempetårn fremme

-hull i høyre hjulhus bak

andre ting: liten lekasje på motor. fikk feil på eu.testen, men den bruker ikke merkbart med olje. går sikkert ann å vaske det av og vise på nytt.

varsellampe for klosser lyser. typisk prob. på E30. bare koble fra lampa å vis på nytt. har sjekket klosser som er OK.

def traversforinger bak.

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som et ganske ok kjøp. Bra for de som er villig til å skru litt. Har kun kjørt en 320 en gang på vinterstid jeg så jeg lurer litt på hvor sprek 323 er? Er den sprek nok som den er til å brukes som "Driftebil" for eksempel?

Det lille jeg prøvde bilen syns jeg den var innmari behagelig og sportslig å kjøre.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker

lurer litt på hvor sprek 323 er?

[/b]

Den er nok ikke sprek nok til bra drifting, tror jeg.. men jeg har aldri prøvd heller.. kanskje med litt trimming?

FSR definerer sin lille bil som motorsvak med nesten 200HK..

Men med difbrems (jeg har ikke) er det i allefall en super vinterbil. Den er grei uten også, men de sier det blir bra med difbrems.

Den har 150HK, så det funker bra.

Originally posted by Rieger

Hei.

Har du mulighet til å møte meg på Levanger, så jeg kan se på bilen?? Er de feila du nevnte, eneste på bilen? Slik at jeg ikke får sjokk når jeg kommer å ser på den..

PM til deg, Rieger :-)

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

høres ut som et ganske ok kjøp. Bra for de som er villig til å skru litt. Har kun kjørt en 320 en gang på vinterstid jeg så jeg lurer litt på hvor sprek 323 er? Er den sprek nok som den er til å brukes som "Driftebil" for eksempel?

Det lille jeg prøvde bilen syns jeg den var innmari behagelig og sportslig å kjøre.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=21626&highlight=drifting

Det er ganske stor forskjell på 323i og 320i (har aldri prøvd en 320i...men de jeg har hørt med sier at det er en del større forskjell på 320i og 323i,sammenlignet med 323i og 325i...

Dessuten har 323i bedre bremser enn 320i (tror bremsene er like på 325i og 323i også)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider