-kaje- Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Har da begynt i bygge anlegg i golfen. Har ikke all verdens med peng så kan hende det stopper opp litt iblant. Det som skal inn: 2 stk. Rockford Fosgate P3 12" (kjøpt) En dynabel bf7501 Kompsett foran, er ikke sikker på hvilket enda. Forsterker til kompsett. Nytt batteri. Her kommer bilder av helgas arbeid. Dempa littegran baki, aldri gjort det før men syntes det blei greit. Også kom gulvet. Så sideveggene :) Blei ikke så aller verst syntes jeg, nå gjenstår bare trekking. Subbene. Spiller, en litt eldre Pioneer som funker helt fint. Videre planer nå er kasse til subbene, har 15mm sponplater som skal kappes hos en snekker til uka å deretter lime sammen så dem blir 30mm tykke. Den blir på rundt 100 liter. Skal montere subbene med magneten utover. Blir også 2 stk. 4" bassporter mellom subbene. Forsterkeren hadde jeg tenkt skulle skrus fast oppå kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 hejsann ;) skal du bygge/fixe om komplett G2 ? eller blir det kunn anlegg ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 hejsann ;) skal du bygge/fixe om komplett G2 ? eller blir det kunn anlegg ? Driver å fikser på bilen også, men nå i vinter blir det kun anlegg å anna småfiks inni bilen. Har senka den, ska sette på 90 fangere som jeg har liggenes å litt sån men blir ikke gjort før den er lakkert som vil skje til våren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Da har har jeg fått kappa platene til kassa. Den er bare skrudd for å se om den passer. Noen bilder. Litt skjøyting. Kommer bilder av liming i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Complexity Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Blir nokk bra dette =) stå på! Siter Ford Scorpio 2.9 GL <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troond Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 hvordan er det du fester sideveggsplatene skikkelig enkli? skal gjøre dette selv men ekke så keen på vibreringer osv om de står for hardt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 hvordan er det du fester sideveggsplatene skikkelig enkli? skal gjøre dette selv men ekke så keen på vibreringer osv om de står for hardt :) Dem er festa med vinkeljern i gulvet og en skrue i støtdempertårne, sitter bra der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Da har jeg fått limt litt. Blei ikke helt ferdig siden drillen ikke ville mer. Bare slenger ut en liten haug med bilder:P Kommer mer i morra når jeg har fått skrudd sammen resten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Getawayinleveld Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Blir bra desverre:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 uff uff =( kasse = jalla = dårlig med andre ord... skulle bygget anlegg i hjulbrønnen ;) elns Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Blir bra desverre:p Haha, får da håpe det. nå får vertfall subbene en skikkelig kasse:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 uff uff =( kasse = jalla = dårlig med andre ord... skulle bygget anlegg i hjulbrønnen ;) elns Din mening:P Mange liter trur du hjulbrønnen er på? ikke 100 liter vertfall;) Må ofre litt for å få skikkelig lyd vettu:) Desuten trur jeg ikke de blir så jalla som du ska ha de til når jeg er ferdig baki der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Da har jeg fått gjort litt mer, limt på bakplata og grisa litt med tech7. Blei litt mange like bilder men. Nå gjenstår det bare frontplata, ska kansje ha noen avtivning også. Kansje jeg gjør det ferdig i dag, eller så blir det i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Har da fått på frontplata i dag. Noen bilder. Ska skjære ut til bassporter når jeg får dem. Prøvemontert subbene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Prøvemontering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg