eivindsoma Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 hej jeg er en eier av en 1997mod passat 3B sliter me vann lekasje i førerdøra:S lurer på om noen vet hvor lekasjen kan komme fra? vanne legger seg nede v(trosskåla) innhykke i karoseriet går for døra. og så renner det over pakninga å lander tilslutt i gulvet nede på passasjer siden på venstre.. håper på positiv tilbakemelding.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukodd Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har hatt det samme problemet på min 01 model.Det kommer av at pakningen til dørpanelet er gåent.Jeg demonterte dørpanelet og brukte tech7(fugemasse)til å tette i nedkant av panelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hadde samme problemet. Hos meg var det lekasje i pakningen til speilet merkelig nok. Ta av dørtrekket og spyl litt så ser du fort hvor det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindsoma Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 takker for råd, har prøvd me pakningslim rund den plata som vindusheisen er på, hvis det ikke hjelper så får jeg vell antagelivis bytte pakninger. dyre grerier det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg