Jason940 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Heisan. Lurte på om det var noen her som har testet ut den nye 5 kanals Alpine PDX. Vurderer sterk å kjøpe en. Skal drive et 5" frontsett med aktiv deling og en Pioneer 12" TS-SW124D sub. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Funker greit den, monterte en sånn for 14 dager siden, på 2stk alpine typeR 12.... Testet en dynabel BF0756 i samme bilen, bare for å sammenligne, og jeg synes dynabelen var hakket bedre, også er jo den mye billigere... Han jeg monterte for, skal foresten selge sin Alpine pdx5, og kjøpe en dynabel bf0756 ;) Kan sikkert høre hva han skal ha for den..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Funker greit den, monterte en sånn for 14 dager siden, på 2stk alpine typeR 12.... Testet en dynabel BF0756 i samme bilen, bare for å sammenligne, og jeg synes dynabelen var hakket bedre, også er jo den mye billigere... Han jeg monterte for, skal foresten selge sin Alpine pdx5, og kjøpe en dynabel bf0756 ;) Kan sikkert høre hva han skal ha for den..?? Gjør gjerne det :) Skulle gjerne brukt 0756 selv, men har ikke plass. Skal dog drive kun en 12" på subutgangen så da skal 300w holde fint. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg