Ruffe Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Har en 92 mod. 1,9td. det er kast i reimhjulene som sitter på veivakslingen. vet ikke hva som er årsaken til dette, trodde først det var no lager eller no som var dårlig, men er visst ikke noe lager her har jeg hørt. er disse lette å bytte selv? litt usikker på om det har skjedd noe mer alvorlig med det. noen som har vært borti dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Er ikke dette samme motoren som sitter i Golf 3 TDK? Mener det er det, men rett meg om jeg roter fælt nå. Men i allefall..Jeg hadde samme problemet som deg, og fikk sjekket litt opp i det. I det reimhjulet er det en slags gummi"foring". Vet ikke hva jeg skal kalle det egentlig.Men når den blir gåen, så får du kast i hjulet. Nypris for reimhjulet fikk jeg beskjed om var 4000!!!! tusen. Endte med at jeg begynte å lete etter en delemotor, men før jeg fikk det så knakk strekkbolten som holder reimhjulet på veiva. Så endte til slutt med motorbytte for min del :p Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffe Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 jo kan stemme det med motorene. høres riktig ut med de foringene egentlig også men fy flate så dyrt. har vært slik lenge denne bilen nå så da ryker sikkert noe her snart også. takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Så kan kilen som er på veiva også ryke. Har vært utfor det jeg, men heldigvis slapp jeg motorhavari. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffe Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 ser ut som det er kilen på veiva ja. skrudde av reimhjulene i dag å såg etter. er vel mye jobb det tenker jeg, vet ikke om jeg gidder å koste på den noe særlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg