Gå til innhold

Kjøp av Gt..

Ranger emnet


Veco!

Anbefalte innlegg

Hallo..

Vurdere og kjøpe impreza 2000 gt..

har en i sikte for øyeblikket, men vurderer og vente litt..

Den er helt original(bortsett fra åpent filter), gått ca 160 000km, strøkent interiør. Eneste jeg veit å påpeke er at den er dårlig i lakken.. (steinsprang og mindre riper).. Hva kan jeg forvente å måtte gi for den??

Ride it or hide it... 15sec car..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli billig men med rimelig km som denne har så tipper jeg rundt 150k siden den var dårlig i lakken..

 

OBS! For all del sjekk oljenivå på girkasse før kjøp, så han ikke har kjørt med for lite over lengre tid, ta også med deg en skralle og åpne bakdiffen og sjekk åssen oljen der ser ut, mange tilfeller er oljen grå av metallspoon :S

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk gir og diff olja på den.

 

Sjekk også for rust i bagasjen rundt bakveggen. i tilfelle den er kræsja så vil du fort se det! sjekk også i motor rommet rundt rammevangen! de bilene er myke som faen har den vært kræsja vil du fort se det!

 

Jeg fikk en del overraskelser da jeg begynte å pusse opp min!

har sikkert vært retta for godt over 250.000kr i skader!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk gir og diff olja på den.

 

Sjekk også for rust i bagasjen rundt bakveggen. i tilfelle den er kræsja så vil du fort se det! sjekk også i motor rommet rundt rammevangen! de bilene er myke som faen har den vært kræsja vil du fort se det!

 

Jeg fikk en del overraskelser da jeg begynte å pusse opp min!

har sikkert vært retta for godt over 250.000kr i skader!

 

Copycat.. :P

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.. Tar vel ikke så lang tid å sjekke disse oljenivåene?? Har aldri skrudd subaru før så har ikke så mye peiling på hvor mye styr d er!

Den har akkurat vært på diagnose stilling p.g.a litt napping rundt 2-3000rpm.. Var p.g.a LMM'en.. Den tåler ikke mye før trådene ryker.. Men d må vel gå bra om man bruker F.eks pipercross filter??

Ride it or hide it... 15sec car..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår