Gå til innhold

Boss BV-9985 spiller med skjerm, noen erfaringer?

Ranger emnet

Espein

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en DVD-spiller fra Dual hos http://www.sonicelectronix.com , den kostet 2400,- ink. moms og frakt... Da var den levert på døra 2 dager etter registrert betaling! Ville heller kjøpt den enn Boss... Alternativt får du nok Pioneer sin enkle DVD-spiller med skjerm (husker ikke mod.navn) for under 4000,- ink. frakt og moms også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moms må betales uansett, og det er ikke toll på elektroniske artikler. Så du må beregne 25 % moms i tillegg på summen du får oppgitt. Det der er etterfølgeren til spilleren min, jeg har ikke bluetooth og Ipod-kabel. Ellers er de identiske ja. :) Dollaren var på 5 kroner da, så spilleren endte på 1500,-. Tror den var 30 doller billigere når jeg kjøpte. Momsen på den summen blir 375,-, også kostet det ca. 500,- i frakt. Betalte for øvrig ikke med Paypal, men med Mastercard. Er sikkert like greit å gjøre det med Paypal, da det var litt arbeid å verifisere kredittkortet. :)

Ang. GPSen, så aner jeg ikke... Ville i så fall ringt/sendt mail på butikken å hørt om de har kart for Norden. Hvis ikke ville jeg droppet det, da jeg har liten tro på at du finner kart til den noe sted i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på den også, men har f.eks ikke bluetooth og mulighet for å styre ipod, noe jeg vil ha.

Denne derimot har fått masse bra kommentarer, hva synes dere om denne?

Dessuten har den spilleren mulighet for ettermontering av GPS som har kart for Norge osv :)

EDIT: Og er det ikke mulighet for å slippe momsen om de sender den som gave? Bestilte nylig 2 xenon-kit fra Kina og de sendte den som elektroniske deler som gave, og jeg betalte ingen moms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med ettermontering av GPS? Om du tenker på å få lyden fra GPSn inn på anlegget, så fungerer det på ALLE spillere med aux-in. Og dette har du på alle slike dvd-spillere... :) Du kan jo alltids spørre de, men tviler på at de sender som gave. Dessuten er sjansen for at du får stoppet pakken din i tollen langt større når du plutselig får en gave fra en bedrift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider