Snutta Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hei. Jeg leiter etter en verksted plass i Vestfold. Hovedsaklig i Åsgårstrand, Horten og Tønsberg. Er foreløpig ikke sikker om jeg trenger den, men ville vært flott om jeg visste hvor jeg kunne forhøre meg. Noen som vet om en verksted plass? Jeg mener da altså en plass og skru på vraket mitt. Om det er låve, eller hva det er, så lenge det er muligheter for sveising og kompressor. / lakkering. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_TIC Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hør med "racing team" gutta i vestfold, kamerat av meg leide en plass av de for en billig penge. Litt usikker hvem du skal kontakte, men kan høre med kameraten min. Mener å huske at en av gutta i racing laget i vestfold er medlem av vestfold gatebilklubb, men husker desverre ikke navnet. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør volvo uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg