Mikal B Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Må bare si. Jeg synes sprederene du satte på ble kjempe fint=) Skal sette på det jeg og. Men fangern min er helt rett så det blir litt vanskleig:P Takk:) Var meningen å sett epå gitter nede med sprederne, men sålangt kom jeg altså aldri:P høres mer ut som du har mista oljetrykket. da blir det ikke stort til smøring. uansett så høres nybilen din mye artigere ut en denne:D Ett eller annet var ihvertfall veldig gale... Men tror nok den nye bilen blir litt bedre ja:) Gleder meg som en unge til å hente den! Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Da var nok den bilen spiker:(:( Betydde ganske mye for meg den bilen så litt tårer må man regne med... Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Huffda, hva som har skjedd? :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Var på vei for å se på den bilen jeg nå har, da motoren plutselig bestemte seg for å skjære seg. Så den ble fraktet til nærmeste bilverksted (Flå). Vi prøvde så godt vi kunne og gjorde det vi kunne for å få den hjem, men det gikk ikke så bra:( Og verkstedet kunne ikke ha den stående heller... Så da var det ikke noe annet valg Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg