ojsteiN^ Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Trenger noe hjelp med feilsøkning på hvorfor motoren min ikke starter! Det hele skulle egentlig bare være et enkelt motorbytte(fra en sliten CL 1,6 til Gti 8v), men nå vil ikke GTi-motoren starte. Har koblet opp at jeg får gnist på pluggene(motoren kinner)og bensinpumpa går(=bensin kommer fram, men ikke siste biten fra luftfilter-/bensinboksen opp til innspruterne. Bytta hele innsprut-/luftfilterboksen også, uten hell. Andre ting som kan gjøre dette? Btw, motor er en GTI 8v med k-jetronic system OG GTI-motoren gikk helt fint før motorbyttet starta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Ingen som har noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Du har ikke for lavt bensintrykk? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hvordan sjekker jeg det isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg