tickler Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Noen andre her som har hatt problemer med nivåregulatorene? Har vert på hyttetur i helga, og i den forbindelse har jeg kjørt en del på mørklagte riksveier. Til min store skuffelse lyser bare xenonlyktene et par meter fremfor bilen. Dette viste seg å være direkte farlig da jeg hadde svært dårlig sikt uten fjernlysene tent. Virker som om "motorene" sviver da de vippet litt opp når man fyrer opp bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Er ikke ett av staga til lyktejusteringa(altså på for eller bakaksel som har ryki altså, ganske vanlig på f. eks primera. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tickler Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Som sagt så rører de på seg når man starter bilen, av og til justerer de seg til og med slik de skal. Men idet man kjører et stykke innser man at de lyser kun 2 meter fremfor bilen. Men takk for innlegget:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tickler Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Noen som vet hvor mye de "nyere" lyktene koster 2005-07 lyktene er litt tøffere enn mine 04 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Tror de ligger på rundt 15 lapper for to stk.. Var hvertfall den prisen jeg fikk på autozentrum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg