Gjest Sverron Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 driver og pusser opp ein bmw e36 318i 92 mod. skal skifte alt av foringer,bremser,bremsslanger,bensinslange,justerbartsenkesett,felger osv. så når jeg får den godkjent å med skilter på,så blir d å spare penger. skal skifte motor,girkasse,akslinger. tenkte på ein 325i motor med turbo og datasprut. er det noen andre som har gjort det her og har noen tips?:worshipbm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 gammel biln vår i bakrun... hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sverron Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 gammel biln vår i bakrun... hehe. tok bildet oppi acr i høst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Slæng opp nånn bilda av denj vess du har da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sverron Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sverron Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sverron Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 my arbeid igjen enda da men. har kjøpt det meste da. dyrt men arti da=D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 får håpe dere ikke ødelegger denne med noe grusom styling da.. ellers lykke til. ser ut til at det er litt jobb igjen :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sverron Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Stylinga æ har kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sverron Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 har ikke funnet ut hvilke felger jeg skal ha enda da men. har lyst på brock b1 da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg