Andrebjo Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hei, Forstegangsbruker her :) Haaper dere kan hjelpe. Jeg har en nettopp kjopt en Focus stasjonsvogn 2007 1.6 Trend. Problemet mitt er at da jeg skulle lukke panseret, dyttet jeg ned panseret med haandflaten og lagde en liten bulk i det.. Rett over Ford merket paa panseret. Jeg skulle selvfolgeligvis ha 'sluppet' ned pansertet, men den gang ei... :( Tenkte det var lett aa dunke den lille bulken ut, men saa at det ble vanskelig da det er et 'dobbeltlag' med panser slik at jeg ikke faar 'tilgang' til bulken. Jeg har sett at det er et par muttere under panseret, rett under bulken, men har ikke provd aa aapne de. Er ikke bilmekaniker, eller kjempebra med bil, men keen paa aa faa til en losning. Kan dette fikses paa egenhaand, eller maa den inn paa rep.? I saa fall hvor mye koster det? Takk for all hjelp :) Andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 den seier at dei plassane som er verst å bulke ut og dyrast er panser og taket. berre å prøve å presse de utat vist ikke så er de å kiike på http://www.veng.no å sjå på panser å så spørre etter pris på lekkering. eller du kan spøre kor mykje dem på et karrosseri verksted skal ha for jobben.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg