Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Er ny her, så vet ikke om det finnes noen annen tråd om dette, så bare å slette hvis det er det:/ Jeg har nettopp kjøpt meg en Jetta2, og sliter litt med å få noe go'lyd av basserne.. Tidligere har jeg hatt Golf 3 som er relativt mye lettere å bygge anlegg i... Jeg har prøvd med den ene jeg har, en 12", snudd den både ene og andre veien, funker dårlig. Nå har jeg doble 10" som står vendt mot baksetet, men fortsatt... Dårlig lyd. Basserne og kassene jeg har, har gitt veldig bra lyd i golfen, så er ikke de det er noe galt med, såvidt jeg vet^^ Noen ideer? På forhånd takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 hvor stor er forsterkeren du bruker i forhold til bassene da? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Forsterkern er på 1100W ihvertfall. Altså, anlegget har fungert helt ok i golfen, men den er jo også mye mer åpen enn Jettaen... Usikker, jeg altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 fant du ut hvordan du skulle gjør det? Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Tja.. Jeg kobla om sånn at den største forsterkern nå går til basskassa og den minste til høytalerne. Det ble mye bedre;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg