rogerrabbit Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hei. har en citroen xantia 1999 model, type 2, exlusive. den er gått 164000 km. noen som kan tipse meg hva jeg kan forlange for den? ville vært til stor hjelp, på forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 vill tipp nå rundet 50-60 K. rett meg vis jeg tar feil. litt vanskeli å vite, du forteller ikke så mye om bilen Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xantiaeier Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 ja, ikke under 50. kjøpte min for 42, hadde gått 210.000km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 hva hard du gjort med den, slik at den øker i verdi som du sier? har jo rundet 200 km da.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 den får du max en tier for:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg