SjefsGriseBuve Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hei Jeg vurderer i disse dager og kjøpe meg C-Klasse stasjonsvogn. Det blir mest sannsynelig 220CDI, men har også lurt litt på 230 Kompressor. Jeg lurer på om det er noe jeg må kikke nøye etter når det gjelder disse bilene som kan være en svakhet? Så lurer jeg også på om det er "sjangser" og kjøpe en 230 Kompressor som har gått 260.000km. På forhånd takk. =) Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBstjerna Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hei Jeg vurderer i disse dager og kjøpe meg C-Klasse stasjonsvogn. Det blir mest sannsynelig 220CDI, men har også lurt litt på 230 Kompressor. Jeg lurer på om det er noe jeg må kikke nøye etter når det gjelder disse bilene som kan være en svakhet? Så lurer jeg også på om det er "sjangser" og kjøpe en 230 Kompressor som har gått 260.000km. På forhånd takk. =) Vær obs på evt elektroniske feil!! Siter signaturregler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg