syntex123 Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 åfela, jeg som blir fornøyd med runder med 300 000 poeng med kontrol.. hehe.. ja, går ann det men skulle igrunn ha chippet xbox da:p hehe Hehe, kjør som faen så får du over en mill;) Trenger ikke chippet xbox om man har en Gaming Rig som eier hardt;) Forrige min var ganske bra, min nå er veldig bra!:p Har PS3 og najs gaming rig, så har ikke bruk for xbox, hehe. Og der jeg skrev to runder mente jeg egentlig tre runder btw:p Siter Mess with the best, Die like the rest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Hehe, kjør som faen så får du over en mill;)Trenger ikke chippet xbox om man har en Gaming Rig som eier hardt;) Forrige min var ganske bra, min nå er veldig bra!:p Har PS3 og najs gaming rig, så har ikke bruk for xbox, hehe. Og der jeg skrev to runder mente jeg egentlig tre runder btw:p okei:p fpr bare øve da:D Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syntex123 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 okei:p fpr bare øve da:D Hehe;) Ja gjør det^^ Lettest å drifte med tastatur som sagt. Siter Mess with the best, Die like the rest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 er det mulig å få fram han duden som egentlig skal sitte oppå atv`en eller?..Ser jo ikke åssen triks jeg gjør ;P Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syntex123 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 er det mulig å få fram han duden som egentlig skal sitte oppå atv`en eller?..Ser jo ikke åssen triks jeg gjør ;P han duden skal da sitte der. gjør det hos meg. jeg har et annet stygt problem jeg:p Siter Mess with the best, Die like the rest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 han duden skal da sitte der. gjør det hos meg. jeg har et annet stygt problem jeg:p WTF!! spillet lagger ikke engang.. går strøkent hos meg.. bortsett ifra han duden da seff, som ikke er der :S har prøvd å sjekke innstillinger å alt.. hmm Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syntex123 Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 WTF!! spillet lagger ikke engang.. går strøkent hos meg.. bortsett ifra han duden da seff, som ikke er der :S har prøvd å sjekke innstillinger å alt.. hmm hm. weird. kameravinkelen er fucka på min, ellers går spillet strøkent hos meg å. Siter Mess with the best, Die like the rest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg