Larsse Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Lurte på om det kunne være noe muffens/trøbbel med denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14961981&sid=xz8reapLV7A177947&WT. svl=Bilde Og om det er noe spesielle feil med opel calibra som jeg må se etter, om 3 dørs calibra'n er noe brukbar? Alle innpå forumet her har sikkert mer peiling på dette enn jeg. Håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 morsomt med automat ? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Står lite i annonsen om ting som eu-godkjenning, rust osv. At den er automat er vel heller ikke noe pluss, men dette er vel mere smak og behag. Han skriver heller ikke hvilken motortype bilen har, men alt tyder vel på at dette er en 8v. Er du ikke ute etter en turbo eller V6 så finns det mange fine biler til salgs for 25000,- For eksempel DENNE: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1983402;username= Er ikke min bil, og vet ikke hvem som eier den, men fikk en god "feeling" av å lese annonsen. Et pent eksemplar kun noen steinkast unna :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerwin1 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 det er feil med de fleste biler .. snakker av erfaring , men en ting skal opel ha , det er ikke vanskeli og finne feil man kortslutter diagnosepluggen og leser av feilkodene , hehe har jo calibra per idag, ska selges men regne med æ må ha en ny . de e utrulie goe bila .. må legge ut bilde nor du finner dæ bil mvh kent (cerwin1) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg