Tigerfish Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Jeg kjører med det dype lh-2.4 svinghjulet og en sachs -655 trykkplate (228 mm). Om jeg har forstått det rett så er 228 mm lamellene til BMW ca 1mm tykkere enn vanlig Volvo lamell. Svinghjulet er balansert sammen med trykkplata så det er ikke aktuelt å legge skiver mellom trykkplata og svinghjulet for å kompensere. Av samme grunn er jeg heller ikke så lysten på å ta av svingjulet for å få dreid av det slik at BMW lamell kan benyttes. Det jeg lurer på er om det finnes noe sted der man kan få en lamell med riktig tykkelse laget. (En volvolamell med BMW sentrum). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Mener jeg kjøpte Volvolamell med BMW spline første gangen jeg kjøpte clutch til min. Men den holdt jo bare noen måneder, så kjøpte jeg sinter, og da måtte jeg dreie av svingjulet litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerfish Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Mener jeg kjøpte Volvolamell med BMW spline første gangen jeg kjøpte clutch til min. Men den holdt jo bare noen måneder, så kjøpte jeg sinter, og da måtte jeg dreie av svingjulet litt. Hvor kjøpte du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hos Pedersen's Racing mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Har du sjekket Dalhems? http://www.dalhems.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg