wu-style Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hvor kan jeg få kjøpt større diesel dyser til min audi a3 1,9tdi (110hk) og hvordan kan jeg finne ut hvilken dyser jeg bør ha..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 kan jeg feks sette pumpedyser på den...? fra en 130 hesters tdi...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Vist du skal ha mer hk i en disel 110hk bør du bytte mer enn bare dysene (alt etter hvor mye du skal ha) Ikke helt sikker hvilken dyser du skal ha på din bil men mener det er. Kan lett få 200 hk i bilen din, men det koster litt. Hvor mye hadde du tenkt til å bruke på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg