Gjest brunerune Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 haha, ska ole og avgårde. han har jo ikje a4! tetag.. maktakje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 haha brunerune vinga skal du få se bare så jævlig synd jeg ikke har penger til lakk enda. kommer hvertfall ikke til å få det i nærmeste framtid heller får nå har jobben gått konkurs (kystlink) noen som har noe jobb til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Kimmi, kan jeg få henge klærne på den også? Har ikke så stort tørkestativ hjemme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Kimmi, kan jeg få henge klærne på den også? Har ikke så stort tørkestativ hjemme.. ja det kan du vel altids hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hvis jeg kommer på dette møtet, så er det kun for å rive av vinga til kimmi!!!1 Verdt turen det ;o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Møte er avlyst med enda under planlegging. Møte vil bli til våren igjen da flere har anledning, og det passer bedre med skole og jobb. :) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hehe, åneeeeeei så trist...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 kipt.... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg