geldstad Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Parkerte min bil for et par dager siden og får nå ikke startet den. Startmotor virker, strøm nok, men null tenning. Den har startsperre, men har prøvd med 2 forskjellige nøkler. Noen som kan hjelpe meg ?? Har hatt problemer og byttet tomgangsregulatoren ved2 anledninger. Den er gått 182' og har oppført seg nesten feilfritt siden 97. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Har du gnist? Defekt coil er vanlig på disse. Byttet nettopp coilen på min, samme symptomer.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geldstad Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Har ikke fått testa noen ting ennå, men skal sjekke imorgen. ar vært inne på det der med Coil skjønner du. Takk så lenge .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geldstad Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Det var fuktig og dårlig kontakt fra Coil til fordeler. Tørket, og pusset litt på kontakten. Hjertelig takk for hjelpen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg