smaasulten Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Hadde nylig inne bilen til EU kontroll.. Resultater var en slitt bærekule.. Lurte på om det er mulig å bare skifte denne, eller om jeg må kjøpe hele armen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 trenger ikke bytte hele armen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 ¨må nokk bytte hele armen kun foringene som kan byttes ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrom Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 ¨må nokk bytte hele armen kun foringene som kan byttes ut Sikker? På moderns 96modell bytta jeg bare bærekula, trengte ikke bytte hele armen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 vilken modell har du passat 3b kom i 97 tar jeg ikke helt feil så har du noe gamlere så har jeg ikke peilink har kunn srudd på 3b b5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaasulten Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Har Passat 3B ja. Da er d vel hele armen som må byttes etter hva jeg forstår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 då må hele armen byttest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg