torri Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 hei. lurer på om det er noen som vet hva jeg må gjøre med turteller`n min. monterte turteller igår i en golf 3tdk og når jeg starter bilen så tar det helt av for den. hva er galt å hva må jeg gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 hei. lurer på om det er noen som vet hva jeg må gjøre med turteller`n min. monterte turteller igår i en golf 3tdk og når jeg starter bilen så tar det helt av for den. hva er galt å hva må jeg gjøre?? Det kommer helt ann på hvordan du har montert denne, har du montert denne ved eksosuttaket for å måle rpm? for isåfall så spyr den ut litt mer eksos når du starter, men hvordan har du montert denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torri Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 det er orginal turteller. bytta ut hele innstrumentet.. men den lever sitt eget liv.. er det noe ledninger som må kobles om tru? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg