Cruicer Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 hei sann! Har et problem med at golfen til dama lekker olje. Ser ut for meg som at det kommer fra rundt olje filtert. men er noen gummi foringer på toppen som jeg lurer litt på! for når jeg løfter på de så renner det olje ut rundt kabelskoen som sitter på innsiden. Noen som kan hjelpe meg med noen tips. setter inn et par bilder.. Satt og lurte litt nå på om olje filtret kan være tett og at trykket da presser oljen ut via de to gummi tingene! Hilsen Arne Siter Cruicer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Det er oljetrykksbryterne som sitter på toppen av oljefilterbraketten. Disse har en tendens til å begynne å lekke. Skift disse og du er kvitt oljelekkasje problemet.. Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 stemmer, koster ca 200,- Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cruicer Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 tusen takk for svar.. da skal jeg få bestilt nye av disse. og få byttet dem. Siter Cruicer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg