Audien Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Skal kjøpe meg volvo S60 men er usikker på hvilken motor det bør være i bilen? skal kjøpe brukt bil. Ikke over kr 200 000,- Tips og erfaringer motas med takk =) Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK_S60 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 2.0T, siden jeg har den slev, mener jeg jo selvfølgelig det. Ikke merket noen negative ting med den :) Får mer hk ut av den enn en 2.4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stisnfi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ser posten er litt gammel, men hvis du fortsatt ikke har kjøpt noen bil, se på bilia.se, og hold deg til leasa-biler(Er noe moms-greier du sparer på) Sjekka senest i stad, økonomikrise + konkursrand hos Volvo = billig biler:P NOK er visst ganske sterk i forhold til SEK nå. Så, litt å hente der også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg