Protrek Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Har nettopp kjøpt meg en Passat 1.9tdi 2003 modell. Og på den er det en kjørecomputer. Er det noen tips og trix for å få flere opplysninger gjennom den enn bare Kilometer, forbruk, kjøretid? Har funnet ut at hvis man holder inne knappen på vindusvisker hendelen så får man opp Status OK og at man kan skru av Displayet. Men jeg ønsker flere ting, foreksempel forandre språk, ladespenning, digitalt speedometer, osv... Det er blandt annet Solartak på bilen, og der kunne det kansje vært kjekt å justere tempraturen "avkjølinga" skal starte automatisk på. Jeg hadde en BMW 320 før, og på den fant jeg ut at det gikk ann å unlooke kjørecomputeren ved noen knappekombinasjoner til å få opp veldig mye ekstra informasjon. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 hmm... tro kanskje du må ha noe form for vag-com eller annet program for å eventuelt i det heletatt få til noe sånt tror jeg.. ville ha endret språke på min bora fra tysk til norsk eller engelsk om ikke noe annet.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg