Gjest mathiman Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Hallo Fikk lett av starteren, men sliter no inn i hampens med å få den på igjen. Festet har gått helt bananas og vil absolutt ikke rikke seg på plass. Trenger hjelp fra dere VW-folk :D Litt mer krunglete her enn på volvoen. På forhånd, takk Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 hvorfor har du løsnet motorfestet eller ser jeg helt feil? satt selv på starter i forrigårs og det var null stress =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Fordi etter at jeg hadde tatt ut boltene til starteren (som er festet i braketten til motorfestet), så ble hele driten skeiv, og nå får jeg den ikke på plass. Problemet er at jeg ikke får flytta på den braketten slik at den står riktig i forhold til starteren, kan noen hjelpe? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd4d Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Drev med det samme på en toèr, diesel. Satt en jekk på gearkassa og vrei og benna litt, så kom den på plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg