OutCold Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Hvor varm blir hammern din? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Hvor varm blir hammern din? :roll: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hvor varm blir hammern din? Fy fan så morsomt, tror jeg dauer ass, heh... Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fy fan så morsomt, tror jeg dauer ass, heh... Hva som var morsomt med det? Hvem prøvde å være morsom her? Hvor varm blir hammern din!? Ser du hvor jeg vil med dette? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Han mente vel lakk til hammeren, "hammerlakk"... MEGET tørr sådan. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Han mente vel lakk til hammeren, "hammerlakk"... MEGET tørr sådan. Jeg tog an.. Ville bare få fram at han kunne spart seg.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg tog an.. Ville bare få fram at han kunne spart seg.. Den var ikke til deg kompis, jeg ville bare få fram at hammerlakk helt klart ikke ville funke når calipre kan nå temperaturer alt fra 100-600 grader alt etter hvor heftig han bruker de, vil tro hammerlakken har smelta av for lenge siden, er dette noe å bli helt ballistisk for da? Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thotved Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Mener at jeg leste på Hammerlakk-boksen at den tåler opp til 150 grader... Er jo bare å la være å bremse det ;) Men uansett så funket caliperlakken fra biltema svært bra. Men en bør være klar over at den dekker mye dårligere enn vanlig lakk, og det trengs mange strøk dersom en vil ha det perfekt. Må vente 6 timer mellom hvert strøk også... Jeg fikk bare tid til 3 strøk (pga. mas fra damen), men det ble rimelig greit.. Det ser i hvert fall bra ut gjennom felgene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg