Niberlin Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hei dere! Har tenkt litt på å kjøpe en a4TQ avant 1999modell. Har funnet den perfekte bilen, utenom en ting. DEN HAR IKKE SKINNINTERØR. Dette er vel ikke noe kjempenødvendig, men vil ha det i bilen min. Noen som kanskje har et komplett skinninteriør til a4 liggende? Om det er sort eller brunt er ikke så viktig. Vet dere noen andre steder jeg kan skaffe dette litt rimelig? Norskbildelesenter hadde ingenting! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg handla to stk skinn RS4 stoler på VACN til 2000 pr stol. Så det kan være et veldig godt tips å sjekke litt der inne. Sjekk ebay.de. Finner mye digg interiør der og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Har snoket litt på VACN, men ser dårlig ut også der. Hadde ikke så lyst å handle på ebay pga frakt. derfor jeg hører her på forumet :) Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Er forståelig det, var veldig skeptisk selv i begynnelsen. Du kan jo ta en titt på http://www.finndel.no. Der har du alle huggerne i Norge, på en side. Så om du ikke finner så mye gjennom søkemotoren, kan du alltids ringe rundt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Har handlet en del fra ebay før, og blir nok slik denne gangen og. Veldig pen audi brunerune!! Flere kan godt komme med tips og innlegg :) Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg