Reodor F Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 er ikke halvparten så tøft etter min mening:) Enig! V8 er mye tøffere enn 8V i 240. Stå på! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 350 blir etterhvert bytet ut med en trimmet 305 på 3-400 hk:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 350 blir etterhvert bytet ut med en trimmet 305 på 3-400 hk:D Det hørtes da litt bakvendt ut. Nothing beats cubic inches vet du... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 riktig:P men har denne motoren på hånda... blir langslagsveiv i den da, så den blir noe mere på kubikk:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 riktig:P men har denne motoren på hånda... blir langslagsveiv i den da, så den blir noe mere på kubikk:) Har ikke allerede en 305 langt slag i forhold til borringa? Lik slaglengde som en 350 men mindre borr altså. Ville nok valgt en 350 framfor en 305 any day, men digg er det uansett. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Handlelista fra summit:) Cylinder head bolts, high performance, hex head, chevy small block, kit cam and lifters hydraulic flat tapped, advertised duration 292/292, lfit.501/501., chevy, small block, kit parts kit, dual springs, steel retainers, hardene steel locks, single groove stainles valves, 1- kit head intake madifold, victor jr., single plane, aluminium natural, square bore, chevy small block, each rotating asembly, street/strip, cast crank, i- beam, hypereutectic pistons, rings, rod/main bearings,315, kit gaskets, full set, ultra-seal, chevy small block gn i, set torque converter bolts, 3/8-16in, hex head, steel, buick/chevy/oldsmobile/pontiac, th400, kit oil pump and pickup assembly, high volume, chevy, small block, kit harmonic balanser, oem, internal balance, nodular iron, natural, chevy, small block, each engine bolts, steel, chrome, hex head, chevy, small block, kit torque converter, chevy, th350/th400, each flexplate, 168-tooth, internal engine balance, 2- piece rear main seal, sfi29.1, chevy v8, each oil pan, steel, chrom plated, small block timing cover, 1 piece, aluminium, polished, chevy, small block, kit timing chain and gear set, true roller, double roller, steel, sprockets, chevy, v6/v8 small block, set rocker arms, stud mount, full roller, aluminium, 1.5 ratio, fits 3/8 in. stud, chevy, small block set of 16 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Har ikke allerede en 305 langt slag i forhold til borringa? Lik slaglengde som en 350 men mindre borr altså. Ville nok valgt en 350 framfor en 305 any day, men digg er det uansett. vet egentlig lite om disse v8'erne... derfor har jeg en som driver litt med dragrace til å hjelpe meg med denne motoren:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 vet egentlig lite om disse v8'erne... derfor har jeg en som driver litt med dragrace til å hjelpe meg med denne motoren:D De fikk jo 305 til å gå brukbart i Camaro Cup for mange år siden husker jeg, så dette blir nok bra skal du se. Får lyst på 240 med V8 selv jeg gitt... :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 De fikk jo 305 til å gå brukbart i Camaro Cup for mange år siden husker jeg, så dette blir nok bra skal du se. Får lyst på 240 med V8 selv jeg gitt... :) Løp og kjøp:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 åssen topper skal du ha på motoren din da? Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 porta orginaltoper med nytt vippeverk Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 el vidu montert:) litt for mange knapper, og ja, jeg skal vaske bilen:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 stykt og jævlig:D Hellidagene vises godt med blitz:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 tøft prosjekt :) Halsa å ser jeg,passerer der noen ganger :) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Jævelsks nice bil du har :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg