kaffelars1 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Har god erfaring med NAF i Trondheim. Dvs, jeg har vært der med en gammel riskoker, og de er IKKE for strenge i alla fall... Fikk godkjent med lang sprekk i frontruta rett framfor rattet. Den var utenfor synsfeltet, i nedre del av frontruta, kanskje 10 cm over panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 følger man regelverket kan man hverken blir for strenge eller for dårlige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Veldig god kaffe hos NAF. Jeg hadde valgt NAF, da føler jeg meg trygg. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg