boof Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 jeg skulle ha hatt en stor original turteller( den som skal stå der som klokken origanlt står i instrumentpanelet) Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Har en, men trenger den selv. Men jeg veit om en kompis som har det, hvor mye hadde du evt gitt? Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 tja... har lite penger, så jeg får si så øite som mulig. men jeg har ikke peiling på hva en sånn ligger på i pris, så hvis jeg byr 200.- , kan du jo bare gi en tilbakemelding på om det ok eller om det er for lite Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Desember 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Trur han hadde tenkt seg 500 for hele dashbordet. Jeg kan snakke med han ang pris jeg. Mvh Emil Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Hvor mye for ledninganettet til sentrallåsen....? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 jeg trenger som sagt BARE turtelleren, for hvis jeg kjøper hele dashbordet, kommer jeg bare til å kaste resten allikevel, så i stedet for at jeg kaster det, kan jo noen andre få bruk for de andre delene. MVH Christian Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg