indate Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Har en 2.0i DOHC med "en" girkasse som knekker snart hver forbanna dag.. kommer akkurat inn fra en kjøretur med bilen nå og traversen knakk rett ved der pinnen går ned i kassa.. samme skjedde forrige mandag også.... og fredag før der skiftet jeg clutch så begynner å bli driiiiiit lei å skifte kasse osv nå.... har noen hatt samme problemet??? jeg girer ikke så forbanna hardt heller at staget der skal knekke men det går allikevel til helvete.. er 5. sierraen jeg har nå , men har aldri opplevd noe i nærheten av dette pisset her før........................ Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Nestegang du har det opp så sveis og forsterk hele dritten om det er mulig :D Husker ikke helt hvordan det ser ut der Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg