Radial Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 okey best og kjøpe en lamell som eg slepp og dreie da. Kjøpte bilen for ca ei uke. trur den har blitt kjørt med ganske bra trykk. clutch en slurte med engang trykke nerma seg 0.4-0.5 har plan om å kjøre på sirka 0.7 bar Svinghjule ser ganske slitt ut ser polert ut kan ta bilder i mårga. er ikkje slite kant da. en std B230FT/FK på 0,7 burde std B230ET clutch klare fint...som sagt forutsatt at svinghjulet ikke er heeelt nedslitt da. At det er litt pollert er greit, er slitekanten man skal se det på... også er svinghjulet "frest" ut litt i ytterkanten av anleggsflata til lamellen...der har du en slags indikasjon på hvor slitt svinghjulet er. Går anleggsflata kant i kant med radien på "fresen", er det ganske slitt...anleggsflata skal være litt "over" denne radien...om du skjønner hva jeg mener :P Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 bestilte berre lammel. bruker den trykkplata eg har. Han på pedersen racing meinte det var same trykk plata på alle.. om det var f eller et eller ka det va. sa han da. So prøver det og ser kor det blir først. Såg også at den som har montert clutche tiligere på bilen har montert lammelen feil vei, hehe Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 bestilte berre lammel. bruker den trykkplata eg har.Han på pedersen racing meinte det var same trykk plata på alle.. om det var f eller et eller ka det va. sa han da. So prøver det og ser kor det blir først. Såg også at den som har montert clutche tiligere på bilen har montert lammelen feil vei, hehe Er forskjellig sachs-nr på turbo og suge-trykkplate... sugis har sachs nr: 3082 204 031... mens turbo har 033 til slutt, så jeg antar det er litt forskjell. Forøvrig har M46 sugis og turbo forskjellig lamell og... hmm.. samme kan det være...du får se om det slurer eller ei ;) Feil vei!? satt "kanalene" i lamellen Motsatt av rotasjonsregningen på motoren?? Huffs...dårlig kjøling og dårlig rensing av lamellen da gitt.. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Er forskjellig sachs-nr på turbo og suge-trykkplate... sugis har sachs nr: 3082 204 031... mens turbo har 033 til slutt, så jeg antar det er litt forskjell.Forøvrig har M46 sugis og turbo forskjellig lamell og... hmm.. samme kan det være...du får se om det slurer eller ei ;) Feil vei!? satt "kanalene" i lamellen Motsatt av rotasjonsregningen på motoren?? Huffs...dårlig kjøling og dårlig rensing av lamellen da gitt.. hehe ja prøva og ser om det vil fungere med berre ny lamell. ja det ste san flyweel side på lamellen, og den sida peika mot girkassa.. og de blir nå feil hehe.. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.