Haansi Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Prisene var ikke gale da. Er pærene samme til alle biler? Var jo ikke noen valg O_o City lights = kjørelys? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 City Lights er parklys. Når det kommer til pæresokkel i spredere, er jeg ikke helt sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Ok :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 http://www.dybvik-trading.no/xenonlook/ Vet du om disse er noe tess? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 De der er det samme som alt annet på markedet, koster 5kr pr pære på ebay. Med andre ord et såkalt "kina produkt". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Skjønner :) Får undersøke litt nærmere når det gjelder Höen-pærer da. Sender de en mail seinere i dag. Takk for hjelpa! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 No problemo. Er du medlem i VACN, kan du forresten kjøpe slike gjennom lokallagsledern i Oslo. Kommer ikke på hva han heter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg