Chriis Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hei driver bytter intercooler på en passat 1.8T 3B. På den lille intercooler som siter der, siter det en sensor av noe slag! Hva er den til ? Er det noe jeg må ha med ? Har det noe si om den sister på innsugsiden av intercoolern eller Ved ved turbosiden av intercoler ? Det er litt HASTE SAK :P Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 denne måleren må nokk sitte der ja men skal du ha en større intercooler ??? da må dette festet lages eller kjøpes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriis Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Ja det er greit nok, har kjøpt en større turbo ja, men har det noe si om sensorn siter på turbo siden eller innsuge siden ? Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 hvis den sitter oppå intercooleren så ville jeg nokk satsa på å ha den på innsugsiden ja nå husker ikke jeg helt hva denne sensoren jør men det skal jeg finne ut av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriis Skrevet September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hehe okei (: Høres bra ut (: Skrud mye du el ? Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 ja kan si det sånn hehe har hatt ute 3 aeb motorer og 2 tdi motorer så har jeg trimma en a4 1.8t så er ganske kjent med disse motorene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriis Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Okei, kan du kanskje hjelpe meg med en ting da, med den gang jeg kobler inn massemålern så dør bilen,han klar liksom ikke holde den på tommgang ! Det kommer svart røy ut liksom, men finner ikke noe feil på vagcom heller :S Men når jeg kobler den ut så funker bilen, men da har jeg neste ikke noe ladetrykk! Regner med den går i nødmodus Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 bytt lmm så tror jeg det skal ordne seg men starter du bilen uten lmm så blir det feilhukommelse i ecu`n så den må slettes hadde 2 a4 ark med feil på min pga dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriis Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Tror du det ? Hadde samme feilen med gammele lmm, så jeg dro kjøpte meg en ny, men det skjedde det samme Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 har du sjekka n75 ventilen.. har ikke hørt om dette før kan jo sjekke sluttstege på tenninga bruk å gå på vag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriis Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Får liksom ikke noe feil på Vagcom heller... Hmm merkelig Har helt ny N75 Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg