henne Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Skal si deg hva som ikke er godt jeg, å sove 30min før eksamen! (= Lykke til! Litt sent å si nå men.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Damebesøk før jobb på fredag er digg :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haha;) Tviler jeg ikke på Hans;) God morgen folkens:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haha:) Her er førstebilen min:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Lekkert :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Ikke sant?:) Høyresiden bak var trykket en meter inn:P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haha, hvordan klarte du det? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Glatt... Dagen derpå... litt fort... Dårlige dekk... Got it??:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haha :D - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 18 karat? Hva for en er det? Nokia 8800 Sirocco, i 18 karat ekte gull. (Dekselet altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haha :D Lo sjæl jeg:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haha:) Her er førstebilen min:)http://i250.photobucket.com/albums/gg254/MariusSandmo/DSC00202-1.jpg Been there, done that ;) Bra det gikk bra med deg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Nokia 8800 Sirocco, i 18 karat ekte gull. (Dekselet altså) Hva koster den? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Been there, done that ;) Bra det gikk bra med deg da.. Helt uskadd jeg:) Fikk t.o.m. anledning til å gi en gubbe overhøvling fordi han klaga på at jeg kun hadde en varselstrekant;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hva koster den? :) ca 5-6k brukt.. er ikke i prod. er ikke så mange eksemplarer av den. kosta 11500 når den var til salgs for par år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg