henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Sant:) Men disse vet vel forsåvidt ikke hva persepsjon er heller... Sant, men sliter gjør dem først om de ikke vet om at google kan fortelle dem det ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Sant, men sliter gjør dem først om de ikke vet om at google kan fortelle dem det ;) Word;) Regner ikke med at du måtte sjekke?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Word;) Regner ikke med at du måtte sjekke?? Jeg kan heldigvis litt engelsk, så slapp å google :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg kan heldigvis litt engelsk, så slapp å google :) Ikke dårlig:) Får dytta inn noen seige ord i løpet av psykologiforelesningene ;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Persipering må dog ikke forveksles med perspire..;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Ikke dårlig:) Får dytta inn noen seige ord i løpet av psykologiforelesningene ;) Klassisk betinging er jeg fan av.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Persipering må dog ikke forveksles med perspire..;) Perspirering mener du? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Perspirering mener du? hehe..ja.. Om jeg skulle brukt de i en og samme setning etter to glass vin så hadde jeg kanskje slitt litt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Klassisk betinging er jeg fan av.. :) Pavlov og alt det der ja.. Slitsomme greier... Har sansen for Shannon & Weaver jeg... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Er det lov å lufte at man har kjøpt sin første bil i dag? Isåfall gjør jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hehe..ja.. Om jeg skulle brukt de i en og samme setning etter to glass vin så hadde jeg kanskje slitt litt ;) Tror nok det ja:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Er det lov å lufte at man har kjøpt sin første bil i dag? Isåfall gjør jeg det. Eeeeey;) Grattis!!! Hva ble det?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Er det lov å lufte at man har kjøpt sin første bil i dag? Isåfall gjør jeg det. Kommer ann på hvilken bil det ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geordie Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Eeeeey;) Grattis!!! Hva ble det?? MR2 MK2=) Blir kjekt på vinterføret:P Og det jeg gleder meg mest til er å feste et klistremerke i bakruten som lyder "E = mr^2" (istedet for E =mc^2 (fysikk)). Det skal bli saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Gjør ikke noe, du krasjer sikkert japserælet i vinter uansett :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg