pett3r Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Utdanne meg til biloppretter Jobber 3 dager i uka på Audi-Vw Trives kjempe godt :)) skal du????:D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Såå Stille det var her da :P Dere skuffer meg gitt :assman :assman :assman low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Morn apekatter:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Peekaboo :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Skjer Hegemor?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Skjer Hegemor?:) Jeg ha fri i dag ;) Men bare jeg får rævva i gir så skal jeg dusje og avgårde til en venninne. Du da? Skole eller hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Nå er jeg hjemme:) Lager meg frokost... Og så skal jeg på skolen Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Nå er jeg hjemme:) Lager meg frokost... Og så skal jeg på skolen Jeg må og lage meg frokost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hva skal du lage da?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Heiheihei, ny uke, nye muligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Helt klart Espen:) Kanskje dette er uka jeg skjønner makroøkonomi? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hva skal du lage da?:) Havreknekkebrød med brunost. En kopp kaffe og en kopp te. Og melk. :) Enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Havreknekkebrød med brunost. En kopp kaffe og en kopp te. Og melk. :) Enn du? Her blir det nystekt baguett med bløtkokt egg... Hadde ikke så mye å velge i:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Her blir det nystekt baguett med bløtkokt egg... Hadde ikke så mye å velge i:op: Du spiser mye egg... Får i deg mye sink. Som er bra for... Ja du vet.. Koffert ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Du spiser mye egg... Får i deg mye sink. Som er bra for... Ja du vet.. Koffert ;) Man tar det man har vettu:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg