Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Noen som kan skryte på seg å være like god i Tysk grammatikk? Det kan definitivt IKKE jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Damene først:) Går det ann å kysse tre stykker samtidig? Da mener jeg samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Noen som kan skryte på seg å være like god i Tysk grammatikk? Det kan definitivt IKKE jeg. Nei der må jeg nesten følge denne unge herremannen... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Går det ann å kysse tre stykker samtidig? Da mener jeg samtidig... Skal vi prøve? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Litt upraktisk kanskje, men går vel om man legger en god posjon vilje til ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Noen som kan skryte på seg å være like god i Tysk grammatikk? Det kan definitivt IKKE jeg. Jeg hadde fransk i 5 år.. Men suger enormt i noe mer enn å forstå ord og sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Skal vi prøve? Litt upraktisk kanskje, men går vel om man legger en god posjon vilje til ;) Det må nesten prøves en gang... Bare for å kunne ha et svar om andre lurer :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Det må nesten prøves en gang... Bare for å kunne ha et svar om andre lurer :op: Ja, det er jeg enig i:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Tysk kan alle forstå, men vanseklig grammatikk. Fransk har vel ikke vanskelig grammatikk, men glosene er det derimot værre med. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Tysk kan alle forstå, men vanseklig grammatikk. Fransk har vel ikke vanskelig grammatikk, men glosene er det derimot værre med. Eller? Franske gloser er mer forlokkende enn tyske... Samme gjelder for gramatikken :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Ja, det er jeg enig i:) Aldri et nei fra deg :op: Espen derimot, må vi muligens overtale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Det er jo du som skal spille motvillig og kostbar, Hege. Ikke jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Det er jo du som skal spille motvillig og kostbar, Hege. Ikke jeg?? Hege er så løs, så:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Det er jo du som skal spille motvillig og kostbar, Hege. Ikke jeg?? Jeg kysser da bare audigutta inne i kosetråden.. Ikke de utenfor, så er jeg ikke dermed kostbar nok? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hege er så løs, så:op: mm :op: :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg