Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jepp, 2 stykker! Så jeg manglet en "E" i vanskEligere. Samme med "Sjelden" Beklager så meget. Er det mulig å bli tilgitt? :confused: Klart det:) Så lenge du holder deg til grunnprinsippet om "ryddig og ordentlig", skader ikke en liten trykkleif:op: Vi vet du er flink til å skrive :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 En annen ting jeg ofte bruker og gjøre, er å uttrykke meg i form av tegn. (...f.eks sånn som dette.) (Eller mange punktum til slutt.................) Men nok språkfilosofi. Snart helg, og vi gleder oss vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Klart vi gleder oss til helg:) Språkfilosofi er jo greit, så lenge vi holder det på et folkelig nivå, og Knut holder seg på jobb, eller? Dagens musikktips; The Verve Pipe-Freshmen Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Et musikktips til; The Verve- The drugs don't work Kosesanger:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 haha, Knut er en racer på fjortiss-språk i hvertfall. Ehm, NAI! Dagens musikktips er: The Cure - Friday I'm in Love Det betyr at det snart er heeeeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jepp, 2 stykker! Så jeg manglet en "E" i vanskEligere. Samme med "Sjelden" Beklager så meget. Er det mulig å bli tilgitt? :confused: Du både tilgis og får en *nusspånesa*.. Av både Marius og meg. Hvem først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 haha, Knut er en racer på fjortiss-språk i hvertfall. Ehm, NAI! Dagens musikktips er: The Cure - Friday I'm in Love Det betyr at det snart er heeeeelg! Hehe:) Den er faktisk neste på spillelista mi;) Etterfulgt av November Rain! Hva skal jeg spise til frokost? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Du både tilgis og får en *nusspånesa*.. Av både Marius og meg.Hvem først? Damene først:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Der var The Cure i gang:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Og Hege, når du bruker "...", skal det være 3 punktumer;) Forøvrig er jeg også veldig glad i å bruke ",", for å gi setningen den ønskede meningen, og for å gjøre setningen lettere å lese. Heter vel ikke punktumer vel..om man skal pirke ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Blir som når Herr Brumm ble spurt "Melk eller honning" det. "Ja takk, begge deler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hva skal jeg spise til frokost? Ostesmørbrød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Heter vel ikke punktumer vel..om man skal pirke ;) Nei, det gjør vel egentlig ikke det.. Et punktum, flere punktum. Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Ostesmørbrød Hmmm... Fristende... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 haha, Knut er en racer på fjortiss-språk i hvertfall. Tian suger ikke så verst han heller :D Men de er søte da. Man blir ikke så utålmodig med de man er glad i ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg