Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Får man hengepupper når man ikke har så store pupper da? Trodde ikke det jeg.. Men rynker og sånn er jeg ikke redd for.. Syns det er greit å bli eldre (og rikere og friere), så lenge vennene mine blir eldre sammen med meg :) Sånn her ender du opp Hege:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Snøvær i Kongsberg btw:op: Her i Oslo og.. Små snøfnugg.. Og BTW, mamma ser bra ut. Og gjør ikke døttrene det og da, når de blir eldre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Sånn her ender du opp Hege:) http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/02_01/nicholsonDM0302_468x436.jpg Det er sånn du bare kan drøøøøømme om å se ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Her i Oslo og.. Små snøfnugg.. Og BTW, mamma ser bra ut. Og gjør ikke døttrene det og da, når de blir eldre? Hvis dama mi ender opp tilnærmet lik svigermor, da rømmer jeg landet:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Det er sånn du bare kan drøøøøømme om å se ut :D Haha:) Tror ikke jeg drømmer om det nei;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hvis dama mi ender opp tilnærmet lik svigermor, da rømmer jeg landet:op: Hvorfor er det at noen damer (og menn) blir så helt for jævlig udelikate med åra?! Det er utenfor min forstand at det i det hele tatt er mulig å se ut som noe man umulig kan ha sex med.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Haha:) Tror ikke jeg drømmer om det nei;) Drømmer du om å kose med Knut når han ser sånn ut? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hvorfor er det at noen damer (og menn) blir så helt for jævlig udelikate med åra?! Det er utenfor min forstand at det i det hele tatt er mulig å se ut som noe man umulig kan ha sex med.. :D Hehe:) Ikke godt å si... Hvorfor blir man egentlig rynkete og grå Heg?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Drømmer du om å kose med Knut når han ser sånn ut? :) Det er noe helt annet;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hehe:) Ikke godt å si... Hvorfor blir man egentlig rynkete og grå Heg?:) Mennesker ruster som biler vennen.. derfor du skal spise anti-oksidanter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Det er noe helt annet;) Fortell om det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Mennesker ruster som biler vennen.. derfor du skal spise anti-oksidanter :) Ok:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Fortell om det da? Knut er Knut vettu:) Selv om han hadde blitt grøønsak:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Knut er Knut vettu:) Selv om han hadde blitt grøønsak:) Fader så mye skrivefeil du har i dag.. Spøsmål..Heg...Grøønsak. Taster du med venstrehånda mens du koser med høyre? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Fader så mye skrivefeil du har i dag.. Spøsmål..Heg...Grøønsak. Taster du med venstrehånda mens du koser med høyre? :D Dagen derpå... Tror jeg har mer skrivefeil i innleggene mine i dag, enn jeg har hatt hittil i tråden:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg