jonspi Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Noen som vet om forhandlere eller lignende som selger deler til Chevrolet Starcraft 1988? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Noen som vet om forhandlere eller lignende som selger deler til Chevrolet Starcraft 1988? steinar stolen har endel.har endel bruktdeler selv.hva skulle du hatt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonspi Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Jeg skulle gjerne hatt lysrekken over frontrute og på sidene ved stigtrinnene. Ellers er det noe annet. Kommer tilbake til det senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 ok.et firma i sverige også som har myyye slike ting.vanman heter dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonspi Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Har allerede vært inne. Men keep in touch er du grei. Jeg har mange andre deler jeg trenger. Bare må tenke litt. Opppussingsprosjekt her i gården skjønner du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg